WYMAGANIA NORMY ISO 9001:2008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
ADRESACI SZKOLENIA Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej, liderów i członków zespołu wdrożeniowego SZJ oraz inżynierów jakości. |
||||||||||||||||||||||||||||||
CEL SZKOLENIA Zaprezentowanie istoty systemów zarządzania jakością zgodnych z normami ISO serii 9000. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA • ułatwienie wdrożenia wymagań normy ISO 9001 w firmie • ułatwienie opracowanie wymaganej dokumentacji • udoskonalenie sytemu jakości w firmie • pogłębienie wiedzy dotyczącej wymagań normy ISO 9001 • podniesienie świadomości w zakresie zarządzani jakością |
||||||||||||||||||||||||||||||
PROGRAM SZKOLENIA | |||||||||||||||||||||||||||||||
1. Jak i dlaczego
normy z serii ISO 9000 2. System zarządzania jakością • Wymagania ogólne • Wymagania dotyczące dokumentacji 3. Odpowiedzialność kierownictwa • Obsługa Klienta • Polityka jakości • Planowanie • Odpowiedzialność, uprawnienia i komunikowanie się • Przegląd zarządzania 4. Zarządzanie zasobami • Zasoby ludzkie • Infrastruktura • Środowisko pracy 5. Realizacja wyrobu • Planowanie realizacji wyrobu • Procesy związane z klientem • Projektowanie • Zakupy • Produkcja i dostarczanie usługi • Nadzorowanie wyposażenia do monitorowania i pomiarów 6. Pomiary, analiza i doskonalenie • Monitorowanie i pomiary • Nadzór nad wyrobami niezgodnymi • Analiza danych • Doskonalenie |
|||||||||||||||||||||||||||||||
WYKORZYSTYWANE METODY SZKOLENIOWE Prezentacje interaktywne Ćwiczenia grupowe Warsztaty |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|