MENEDŻER JAKOŚCI | |||||||||||||||
|
ADRESACI SZKOLENIA Szkolenie przeznaczone jest dla kadry kierowniczej , oraz inżynierów jakości planujących w przyszłości zostać Menadżerami Jakości. |
||||||||||||||
CEL SZKOLENIA Pogłębienie wiedzy z zakresu zarządzania jakością ,przekazanie praktycznej wiedzy na temat nowoczesnych metod zarządzania w systemach jakości zbudowanych w oparciu o wymagania norm z serii ISO 9000. |
|||||||||||||||
|
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili samodzielnie pełnić funkcje Menedżera Jakości oraz wykorzystywać techniki podejmowania decyzji i poszukiwania pomysłów |
||||||||||||||
|
PROGRAM SZKOLENIA | ||||||||||||||
1. Praca zespołowa-
Menedżer jakości jako lider zespołu 2. Przywództwo i coaching menedżerski 3. Rola Menedżera jakości w przedsiębiorstwie 4. Planowanie jakości 5. Techniki podejmowania decyzji- wybór rozwiązań 6. Techniki poszukiwania pomysłów 7. Motywacja 8. Integracja systemów zarządzania 9. Zasady integracji systemów zarządzania: • PN-EN ISO 9001 • PN- EN ISO 14001 • PN-N-18001 10. Profesjonalna obsługa Klienta 11. Egzamin koncowy (w formie pisemnej) |
|||||||||||||||
|
WYKORZYSTYWANE METODY SZKOLENIOWE Prezentacje interaktywne Ćwiczenia grupowe Warsztaty |
||||||||||||||
|
|